Stimați clienți,

Eficientizarea activității de furnizare a energiei electrice constituie o prioritate pentru noi, furnizorul dumneavoastră de energie electrică. În acest scop, am transformat ghișeele de încasare în ghișee de relații cu clienții. Atenția noastră va fi canalizată spre soluționarea operativă a cererilor de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice și a oricăror solicitări și sesizări pe care ni le adresați.

Pentru plata facturilor, am instalat pentru dumneavoastră, în casierii, terminale de încasare. Plata se face rapid, prin scanarea codului de bare al facturii, sau prin tastarea codului ATM din factură. Dacă aveți nevoie de ajutor, personalul nostru vă va asista pe toată durata operațiunii.

Vă reamintim că aveți la dispoziție multiple alte opțiuni pentru plata facturilor: online, prin Oficiul Virtual, la ghișeele și la automatele multifuncționale ale băncilor partenere, prin direct debit, prin internet banking, la terminalele multiplată din rețelele Qiwi, Smartpay și ZebraPay, de pe telefonul mobil prin serviciul M-Pesa de la Vodafone și aplicația Orange Money, la centrele de plată Un-Doi ale Mobile Distribution, la comercianții care afișează siglele PayPoint, PAYZONE, prin serviciul Westaco Express, la stațiile OMV, la magazinele Orange.

Electrica Furnizare SA