Prin Ordinul nr. 88/2015, Autoritatea de reglementare în domeniul energiei (ANRE) a aprobat o nouă formă a contractului-cadru pentru clienții finali ai furnizorilor de ultimă instanță. Acest contract înlocuiește contractul-cadru pe care dumneavoastră îl aveți încheiat cu societatea noastră.

Acest contract se adresează clienților casnici și noncasnici gestionați în piața reglementată, deci clienților care nu au uzat până în acest moment de dreptul de eligibilitate.
Noul contract nu modifică valabilitatea contractului existent sau tariful de factuare, deci nu modifică valoarea facturii.

Noul contract nu modifică termenul de plată a facturii și nici modalitatea de transmitere a acesteia. Prin intermediul noului contract puteți însă solicita să nu mai primiți factura pe hârtie, prin poștă, ci în format electronic. În această situație este necesar să aveți un cont în aplicația noastră online MyElectrica. Dacă doriți să vă sprijinim la crearea contului, nu este nevoie să vă adresați la un ghișeu de relații cu clienții. Ne puteți transmite un e-mail oricând sau să ne contactați prin Call Center.

Dacă unele date ale dumneavoastră, afișate pe prima pagină a contractului lipsesc sau  s-au schimbat, le puteți nota pe ultima pagină. Dacă doriți să vă transmitem informații comerciale, să nu uitați să bifați căsuța respectivă.
Pentru ca returnarea să fie cât mai facilă pentru dumneavoastră, v-am pus la dispoziție un plic în care să introduceți un exemplar al contractului semnat. Plicul nu trebuie timbrat. Este suficient să îl depuneți într-o cutie poștală, ca acesta să ajungă la noi. Costurile cu serviciile poștale vor fi suportate de Electrica Furnizare, deci returnarea contractului este gratuită.
Nerespectarea termenului de 30 de zile nu implică întreruperea furnizării energiei electrice, dar vă recomandăm să returnați contractul semnat, pentru finalizarea procesului de recontractare.
Dacă contractul pe care l-ați primit este pe un alt nume, este necesar să depuneți documente pentru încheierea contractului de furnizare a energiei electrice pe nume dumneavoastră. În adresa care a însoțit contractul găsiți informații complete privind documentele pe care trebuie să ni le puneți la dispoziție. Dacă optați pentru transmiterea online a documentelor, click aici.