Modalități recomandate de plată a facturii
- MyElectrica;
- Internet banking;
- Mobile banking BRD;
- Mobilepay wallet;
- Direct debit la: ING Bank, BCR (Banca Comercială Română), Banca Transilvania, BRD Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank;
- ATM-urile de la: BCR (Banca Comercială Română), BRD Groupe Societe Generale, Garanti Bank;
- Automate bancare / mașini multifuncționale deținute de: BCR (Banca Comercială Română), BRD Groupe Societe Generale, Garanti Bank, Banca Transilvania, Alpha Bank;
- Pay Point;
- Centre de plată un-doi ale Mobile Distribution;
- Serviciul Westaco Express disponibil și în stațiile OMV / Petrom;
- Terminale StartPay;
- Terminale de plată deținute de terțe persoane prin Idea Bank.
Dacă nu ai cont în MyElectrica și dorești să creezi unul, urmează pașii următori:
Toate informațiile necesare se regăsesc în factură.
După completarea cu succes a datelor în formular, aplicația va crea un cont pentru tine și va transmite un e-mail către adresa utilizată la înregistrare, ce va conține un link de activare. Pentru a activa contul, va trebui să accesezi link-ul primit. Doar după efectuarea acestei operațiuni, contul va deveni activ și va putea fi accesat.
Pentru actualizarea datelor personale (date de contact, număr de telefon, adresa de email) și pentru a beneficia de oferte personalizate, ne poți contacta la 0244 406 006.