Măsuri cu rol preventiv în punctele de relații cu clienții, Electrica Furnizare
- Instalarea panourilor din plexiglas pentru a limita interacțiunea dintre angajați și clienți;
- Montarea de dispensere cu dezinfectant la intrarea în spații;
- Distribuirea echipamentelor de protecție pentru angajați (mănuși, măști, viziere);
- Direcționarea fluxului de clienți în funcție de traseele predefinite;
- Reamenajarea birourilor astfel încât să fie respectată distanța minimă de 2 metri;
- Utilizarea de termometre pentru verificarea temperaturii corporale atât pentru angajați, cât și pentru clienți;
- Accesul clienților în locație doar cu mască de protecție, după dezinfectarea mâinilor și în număr limitat.
- Dezinfectarea cu regularitate a spațiilor comune și a zonelor cu expunere
Reguli de acces si conduită în punctele de relații cu clienții Electrica Furnizare
- Accesul în spațiul comercial se realizează pe rând, astfel încât în interiorul incintei să fie maxim 1 client, la fiecare ghișeu disponibil.
- Fiecare client este rugat să aștepte până va fi preluat de la intrarea în spațiul comercial.
- Accesul este permis doar după măsurarea temperaturii corpului, care nu trebuie să depășească 37,3 grade C.
- Timpul de vizitare este de maxim 15 minute.
- Purtarea măștilor de protecție este obligatorie.
- Dezinfectarea mâinilor folosind dispozitivele dedicate este obligatorie.
În timpul vizitei trebuie păstrată distanța obligatorie de 2 metri față de alte persoane, inclusiv față de personalul de lucru.