MyElectrica
Cum accesez contul MyElectrica?
Dacă ai un cont activ în platforma MyElectrica, îl poți accesa pe myelectrica.ro sau din aplicația mobilă.
- În pagina de autentificare:
- Introdu adresa de e-mail și parola contului tău, apoi apasă
- Dacă e-mailul sau parola introduse nu sunt corecte, vei primi un mesaj de eroare.
În această situație, poți încerca următoarele:
- Introdu din nou, cu atenție, e-mail-ul și parola contului MyElectrica.
- Dacă ai uitat parola, o poți reseta, iar apoi îți setezi o parolă nouă. Accesează „Cum resetez parola de acces?”
Cum creez un cont nou în MyElectrica?
- Dacă nu ai încă un cont în MyElectrica, îți poți crea unul accesând myelectrica.ro, apoi tab-ul Creează cont. Pentru ca totul să fie mai ușor, îți recomandăm să ai la îndemână o factură de la noi, pe care vei găsi informațiile necesare pentru crearea contului: cod client și număr loc consum (NLC).
- Bifează căsuța Factura electronică, pentru a-ți crea un cont MyElectrica cu factura electronică activată încă de la început. Asta înseamnă că o vei primi pe e-mail și în contul MyElectrica, imediat este emisă, și o vei putea vizualiza și descărca în format .pdf.
- Dacă există erori la completarea unor câmpuri, acestea îți vor fi semnalate. Te rugăm să citești cu atenție erorile și să reintroduci informațiile corecte, pentru a putea finaliza crearea contului.
- După completarea cu succes a datelor în formular, noul tău cont va fi creat și vei primi un e-mail pe adresa utilizată la înregistrare. Acest e-mail conține un link de activare.
- Accesează acest link în cel mult 7 zile. Dacă noul cont nu va fi activat în acest interval, el va fi șters automat, iar întreg procesul de creare cont va trebui reluat.
- Uneori, mesajul cu linkul de activare a contului poate ajunge cu ceva întârziere in inbox-ul tău. Așteaptă întâi să primești acest mesaj pentru a activa contul, și abia apoi poți încerca accesarea lui, cu adresa de e-mail și parola aleasă de tine.
Ce poți face dacă nu primești mesajul cu linkul de activare a contului?
Dacă au trecut 24 de ore de la crearea contului și nu ai primit încă mesajul de activare, atunci:
- Fie ai utilizat la înregistrare o altă adresă de e-mail sau ai scris greșit adresa.
În acest caz, poți aștepta trecerea celor 7 zile necesare activării, iar apoi contul tău va fi șters automat. După acest interval, poți relua procesul de înregistrare sau ne poți contacta prin e-mail și ne poți explica ce s-a întâmplat, oferind în mesaj următoarele date: cod de client, număr loc de consum și adresa de e-mail folosită la înregistrare. - Fie mesajul de activare a fost considerat spam și nu a ajuns în Inbox.
Verifică și folderul Spam / Junk și caută acolo mesajul de la noi.
Cum activezi un cont MyElectrica nou creat?
- Linkul de activare a unui cont nou creat conține un URL unic, ce include un token de activare. Odată accesat acest token, contul MyElectrica va fi activat.
- Dacă ai activat cu succes contul, vei fi redirecționat în pagina de autentificare, unde vei vedea mesajul: Contul a fost activat cu succes. De asemenea, îți vom confirma activarea contului și pe e-mail.
- În situația în care token-ul de activare nu mai este activ sau este incorect, în pagina de autentificare vei primi un mesaj de eroare.
Cum primesc un nou link de activare cont?
Pentru a primi un nou e-mail cu linkul de activare a contului tău MyElectrica, intră aici și introdu adresa de e-mail pe care dorești să primești mesajul, apoi apasă Trimite.
Cum resetez parola contului MyElectrica?
- Pentru a reseta parola contului MyElectrica, apasă Am uitat parola.
- Apoi, introdu adresa de e-mail a contului MyElectrica pentru care dorești resetarea parolei și apasă Continuă. Imediat, vei primi un mesaj ce va conține un link de resetare a parolei.
- Accesează acest link și vei fi redirecționat într-o pagină în care vei putea introduce o nouă parolă pentru contul MyElectrica.
Cum gestionezi de la distanţă relaţia cu Electrica Furnizare?
Aplicaţia MyElectrica îţi oferă acces la facturile emise şi plăţile efectuate, posibilitatea plăţii online a facturilor, activarea opţiunii de a primi facturile în format electronic şi preavizul pe e-mail, transmiterea indexului autocitit şi a solicitărilor. Aplicaţia poate fi descărcată/accesată şi de pe dispozitive mobile.
Poţi gestiona mai multe contracte în contul MyElectrica?
Dacă ai mai multe contracte de furnizare, datele locurilor tale de consum le poţi gestiona într-un singur cont MyElectrica. Acestea se pot adăuga în secţiunea Contul meu – Datele mele.